Edinburgh - Moszkva tér (analóg baleset)













A történet a következő: tavaly nyáron voltunk a fent említett skót fővárosban, ahol elfotóztam egy tekercs fekete-fehér filmet, majd szépen visszatekerve a kazettába a filmet, valahogy visszakeveredett az el nem fotózottak közé. Közel fél évig kerestem az edinburg-i fotókat, furcsállottam is, sosem vesztettem el még filmet, de nem akart előkerülni. Majd jött a március, amikor egy esős napon elgurultam lefotózni a Moszkva teret, mielőtt felújítják. A fotók elkészültek,  majd pár héttel később az a sanda gyanúm támadt, hogy én bizony újra fotóztam a már leexponált filmet. Beigazolódott. Íme az eredmény.
Canon AE1-p, Fuji Neopan 400, Kodak D76 hívó
Katt a képre!
Köszi Masa Mas-nak a találó utócímet!


4 megjegyzés:

  1. Felülről a második, ehhez kell ám a szerencse, hogy ilyen szinten összeálljanak a dolgok. Fasza!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon baromi jók lettek!! Alulról második és ötödik valódi csemege szemeimnek.

    VálaszTörlés
  3. Jópofa dolog, akár még szándékosan is meg lehet próbálkozni ilyesmivel :) Egészen érdekes lett.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat. Meg lehet próbálni szándékosan is.

    VálaszTörlés