Pénteken kiállítunk




Bizony, Szegeden a Reök palotában Polaroid kiállítás május 15.-ig.

6 megjegyzés:

  1. Misi!
    Ez a két kép, milyen masinával készült, milyen filmre?

    VálaszTörlés
  2. masina: Polaroid 190 land camera
    film: fuji fp-100c silk
    Ez a két fotó 30x40cm-es méretben lett kiállítva, és magam is meglepődtem, milyen élvezhető minőségű lett, nem esett szét nagyításkor.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a választ. Felmerült bennem a kérdés, hogy vajon Te választottad ezt a két képet, vagy kiemelték egy csoportból, vagy valaki régen látta, akinek köze volt a kiállítás szervezéséhez? Kombinálok...

    u.i.: Szombaton későn (13:25) értem ki, és mivel már nagyon induhatnékotok volt, nem mentem oda hozzád. Aztán 1/2 négy körül visszamentem és vártam... Négykor jött egy hívás és elhagytam a helyszínt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, Serin kisasszony választott, ugyanis én nem voltam elégedett egyik képemmel sem.Eredetileg ff. polaroid kép lett vola.

      Törlés
  4. A művész úr nem tudott választani a képek sokaságából, ezért Én választottam, mégpedig a Tavasz,Szabadság,Bicikli, Critical Mass gondolt menet kapcsán:)

    VálaszTörlés
  5. Aha, nagyon köszönöm a választ. De jól jött volna az a minden bizonnyal egyedi bringaemeléses pola is.
    http://kalapos.blogspot.hu/2013/05/blog-post.html

    VálaszTörlés