Ferenciek Tere felüljáró













Mondhatom, szerencsés vagyok! Tegnap kerékpároztam a Kecskeméti utcában, amikor megláttam...
A történet: még október elején egy ismerős mondta, hogy átépítik a Ferenciek terénél a felüljárót, ami teljesen el fog tűnni. Be is indította a fantáziám, gondoltam, nekem ezt filmre le kell fotóznom, vagyis dokumentálni a helyszínt. Nem is kellett több, három héttel ezelőtt, egy enyhe vasárnapon felpakoltam, és elmentem megörökíteni azt, ami eltűnik hamarosan. Pár órát vett igénybe a fotózás, három tekercs, ilford pan F50 fekete-fehér filmet fotóztam el. Amikor megláttam az előhívott negatívokat, megörültem, de orcám húzódott mosolyra, mikor be is szkenneltem a filmeket.És tegnap, a lezárt felüljárót látva, tudtam, jól cselekedtem, mert megőriztem egy apró szeletet Budapestből...  Az utolsó három fotó 3 évvel ezelőtt, 2009 telén készült.

Zenza bronica etrsi, ilford Pan F50 és fp4 filmek.
Katt a képre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése