A letakart bicikli esete

Éppen 2010. május elseje volt, és én fotózni indultam, táskámban a kis Canon T70, 28-as, 50-es, 135-ös obikkal. Remek idő, remek fotó lehetőségek - gondoltam. Így is lett volna, találtam épp ezt a bicajt a parlament egyik kapuja mellett, ami az őrbódé mögött volt. Na, gondoltam, be nem mehetek, a katona nagyon nézett, hogy befelé fotózok, de nem szólt. feltekertem a 135-öst, és csináltam 3 képet. Ennyire tudtam csak közel menni, de sajnos a témát nem tudtam jól megfotózni, körbejárni. Kár, mert jó kép lehetett volna belőle, így meg lett egy átlagos, hm. Pedig az ilford fp4 film, és az id11 hívó nagyon szépen együtt működtek a jó fotó érdekében.
Canon T70, Ilford fp4, ID-11 hívó

7 megjegyzés:

  1. Letakarva nem átlagos a téma.

    VálaszTörlés
  2. A 135-ös obiról mondanál pár szót? Melyik van neked? A 28 és 50 mellé vennék valami kistelét a T70-hez...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. no, én nagyon ajánlom neked.ez egy remek kistele, kicsi, könnyű, és kitűnő a képminősége, ahogy a többi fd lencsének is, szerintem tökéletes választás. most belegondolva, nem is használom eleget, pedig tényleg remek darab, van beépített, kihúzható, bársonnyal bélelt napellenzője. kitűnő portré, vagy akármilyen más támára jó objektív.

      Törlés
    2. És ő melyik a hétből?
      http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_FD_lens_mount#Telephoto

      Törlés
    3. az enyem egy 135mm f2.8, ez mar uj canon lencse. new fd 135mm

      Törlés