Fej vagy írás?

Úgy jó másfél hónapja vettem ezt a könyvet, de csak most jutott a kezembe nem rég. Burger Barna, 92 kortárs íróról készített, valóban bámulatos képivel, és az írók mellékelt szövegeivel ez a könyv, maga a gyönyörűség. Mikor kinyitottam, még a lélegzetem is elállt a csodás fotók láttán. Az meg csak emeli a könyv esztétikai, élvezeti értékét, hogy a fotók mellett remek írások is olvashatóak. A fotográfia és az irodalom szerencsés találkozása e könyv. Minden tiszteletem a fotósé, nem mindennapi képeket tár az olvasó, néző elé. Elmondhatom, hogy legjobb szerzeményem évek óta ez a könyv , amibe, teljesen váratlanul botlottam bele, létezéséről nem is tudtam. Különlegessége még, hogy a csomagolása is egészen egyedi. A könyv egy kemény dobozba, fekete nejlonba van csomagolva. Mire is jó ez? Aki már használt, nagyított hagyományos, ezüst alapú fotó papírra, az tudja, hogy a fotó papírokat, ugyanilyen csomagolásban árulták, árulják még mindig, s a fekete nejlon, a papír védelmére szolgál - nehogy fényt kapjon. Akkor fej vagy írás? Mindkettő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése